Türkiye Cumhuriyeti

Mainz Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Randevu Sistemine Geçiş Hakkında Duyuru , 22.02.2016

Başkonsolosluğumuz tarafından verilmekte olan ASKERLİK, NOTER,   NÜFUS  ve VATANDAŞLIK hizmetlerinde 1 MART 2016 tarihinden itibaren randevu sistemine geçilecektir.

 

Başkonsolosluğumuzdaki bekleme sürelerinin kısaltılmasını ve sunulan hizmetin kalitesinin daha da artırılmasını sağlayacak bu yeni uygulamaya vatandaşlarımızın ve diğer başvuru sahiplerinin destek olmaları beklenmektedir.

 

Bu çerçevede, askerlik, noterlik, nüfus ve vatandaşlık işlemleri için başvuruda bulunmak isteyen kişilerin anılan tarih itibariyle, Başkonsolosluğumuza gelmeden önce aşağıda kayıtlı web sitesinden randevu almaları zorunludur:

 

https://www.konsolosluk.gov.tr/eKonsolosluk/Sayfalar/Randevu/Randevu1TCKNDurumu

 

Randevu sisteminin verimli ve aksamadan işletilmesini teminen her bir işlem ve başvuru sahibi için ayrı ayrı randevu alınması gerekmektedir. 
 

Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında E-Konsolosluk web sitesinden (www.konsolosluk.gov.tr) bilgi almaları, yardıma ihtiyaç duymaları durumunda ise telefon (+49-6131-982 60 17) ve e-posta (konsulat.mainz@mfa.gov.tr) aracılığıyla Başkonsolosluğumuza ulaşmaları uygun olacaktır.

 

Saygıyla duyurulur.